close

 

教宗方濟各在他的推文上說 :

 

我們眾人都有精神上的疾病,單靠自己不能治癒;

我們需要耶穌的治癒、需要把我們的創傷呈現到祂

面前,向祂說:耶穌,我在祢面前,帶著我的罪、

我的不幸;禰能讓我獲得自由,求禰治癒我的心靈。

 

All of us have spiritual infirmities that

we cannot heal on our ownWe need

Jesus’ healingwe need to present

our wounds to him and say : Jesus

I am in your presencewith my sin

with my sorrowsYou can set me free

Heal my heart

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Guodegang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()